Aku Nak Dia




Hidup aku sepi bile die pergi . Hidup aku kosong tanpe die . Aku dah terlalu menyayangi dirinya . Aku sayang dia lebih dari aku sayang diri aku sendiri . Aku mengenali erti sebuah cinta dari dia . Insan yang amat aku sayangi . Insan yang telah mewarnai kehidupan aku .


Tetapi sekarang , insan itu telah pergi . Pergi jauh sekali . Pergi jauh dari dalam hidupku . Pergi bukan untuk sementara . Tapi pergi untuk selamanya . Aku berharap suatu hari nanti die balik ke pangkuan ku . Pulang membawa sinaran untuk dalam hidupku .


Aku sanggup untuk menggadai nyawaku , asalkan die kembali . Aku nak die bangun dari tidur . Aku sanggup terime penyakit die , asalkan die bangun . Aku sanggup lakukan ape je asalkan die dapat teman aku . Kan bagus kalau aku mati dengan aku .


Kan bagus aku dapat temani die setiap detik . B tengah buat ape ?B tak nak bangun ? B tak nak jumpe sayang ? Sayang rindukan b sangat2 . B bangun pliz . Sayang merayu . Sayang tak kuat tanpe b . Sayang takut . B pergi dengan semangat sayang . Sayang nak b pulang dekat sayang . Sayang nak ikut b . B tunggu sayang . Sayang akan ikut b secepat mungkin .


Ya allah , kau cabut nyawaku ya allah .aku tak sanggup hidup tanpa die ya allah . kau cabut nyawaku ya allah . die terlalu bermakna dalam hidupku ya allah . die idola aku ya allah . kalau kau cabut nyawa die , kau mesti cabut nyawaku jugak ya allah . tolong ya allah . aku merayu ya allah kau cabut nyawaku ya allah .


No comments:

Post a Comment