Mai Dah!!




Aku ada seorang sahabat . Dia berasal dari bumi . Die seorang perempuan . Aku tak de kawan lelaki . Acececeh ! Gedik la ko !! Diri aku yang gedik kau ape tahu . Jeles lettew . Die nie pernah sayangkan si jantan ni . Umur mereka jauh berbeza . 


Tipu lagi la kau ni semek ! Si jantan tuh muda satu tahun dari boifie aku . Nak jugok die sebut pasal boifie die . Tak sah lau satu hari tak sebut . Terus demam beb ! Wakakaka ! Almaklumlaa.. Bile kite prnah sayang someone susah nak lupekan die.. Beb ! Aku rase elok ka dengar lagu ni.. Memang sesuai lah beb untuk kau..


Aku sekarang tengah sakit . Sakit rindu ! Boifie aku kene pergi perlis 1 minggu . Tak dapat kontek woo !! Daddy !! Kan aku dah cakap.. Aku memang tak boleh tak cakap sal boifie aku . Lam kelas time cikgu tak de kiteorang duk bercerita . Pasal boifie aku jugak aku citer.. Aduiii!!


Ape lagi aku nak tulis? Aku tak mo tulis panjang2 .. Nanti boifie aku ngajuk .. Nak layan husband tercinta . Sat gi aku sambung sal member aku nie..


No comments:

Post a Comment