Aku Buat Baik


Aku buat baik ? Memang hari2 aku buat baik.. Saje tak nak story.. Takut riak je nanti . Jujur aku cakap.. Tadi idea aku berlembang2 dah menari zapin..Macam biasa laa aku bukak blog nak cerita pasal husband aku . Tapi disebabkan aku dah siap buat link berbagai , aku tanye kawan aku nak ke tidak .



Aku ingatkan buat yang dia makan masa sekejap jer . Rupanya hampehh ! Aku tulis dekat blog bagai nak rak tapi die tak paham satu habuk . Aku pon mintak la emel dengan password die . Sekali die gune emel yahoo.com . Adusshhh ! Satu hal pulak . 


Dah boleh bukak account die . Die gune version baru pulak . Hop aloh ! Aku rase lau nak mengedit blog lebih senang guna yang lama dari yang baru . Aku tak berape mahir nak gune yang baru . Dah terbiasa guna yang lama . Alah bisa tegal biasa . 


Terpaksa aku melamakan dulu account die sekejap . Internet pulak nak ajak aku main kejar2 . Lepas siap tuh  kene pulak tukar kepada yang baru . Tuan die punye , tukar ke asal laa.. Tak kan nak buat hak milik . Sendiri punya pon tak terurus . Nak uruskan yang orang pulak .


No comments:

Post a Comment