Panas Panas Panas


Hari nie aku nak post pasal member2 aku . Ye laa . Hari2 pasal boifie aku , mesti korag bosan jugak kan . Korang mesti cakap 'eleh ! macam kau sorang ade boifie tercinta' . Kan2?! Aku tahu laa . Memang aku ade boifie tercinta pon . Die sayang aku ketat2 . Stop2 ! Jangan cakap pasal boifie kat sini .


Story macam nie sebenarnye . Awal2 lagi boifie aku cakap 'darling , pergi sekolah jangan nakal2.. Take care' . Aku memang always take care pon . Yang jangan nakal2 tuh tak boleh nak tinggalkan lagi kot . Sekolah jumpe kawan2 have fun la beb .


Semalam kiteorang belajar sikit jer . Cikgu ramai tak datang , cikgu ade yang pergi padang acare sukan . Kami pon buat laa hal masing2 . Semalam aku bawak minyak angin . Aku letak atas 3 kerusi . Tapi 2 orang jer kene . Ely dengan Tikah .


Lepas jer die cakap panas , aku dengan ain pon ape lagi . Gelak sepuas2 laa weiyh . Memang awal2 aku tak dapat tahan nak ketawe pastu terlepas jugak . Tikah yang rase dlu . Ely pulak dalam 4 minit die baru rase buntut die panas . Mule2 cakap tak panas pon .


Amekk kau ! Kan dah berasap buntut kau tuh . Wan pulak die ntah laa . Susah nak story pasal die . Sifat die manjer , kuat touching . Aku tak minat sangat orang kuat touching , aku lesing kang baru tau . Die boleh duk perli orang yang tengah panas buntut .


Aku dengan ain pon letak la minyak , gam dengan air dekat kerusi die . Dari mane die dapat tahu pon aku tak tahu . Tapi aku syak Amin bagi tahu . Sebab aku ade tarik rambut amin . Mybe die nak balas dendam kot . Korang bayangkan la weiyh , salah die bile orang marah die , mula laa nak ngajuk dengan kiteorang .


Ape kes macam tuh ? Chill la beb . Aku chilli mulut kang baru tau . Aku punye tahap kesabaran memang nak meletup dah semalam . Harap aku sabar jer . Aku punye kesabaran tinggal 15 peratus jer lagi . Kalau hari nie sape2 cari pasal memang aku ngapp habis r ..


*Aku tak suke budak over touching !

No comments:

Post a Comment