Pulang Ke Pangkuan Sayang


Semalam sayang nampak b , tapi nape b pergi ? Sayang rindu b , sayang nak sangat cakap dengan b walau sekejap . B , perikse dah nak dekat . Nape b tinggalkan sayang sebelum sayang nak exam ? B cakap nak tengok saynag berjaye , tapi nape b pergi tinggalkan sayang ? Sayang tak habis SPM lagi , nape b tinggalkan sayang ? B tak sayangkan sayang lagi ?


B dah bencikan sayang ? Sayang mintak maaf tak dapat gembirakan b setiap detik dan waktu . B tersenyum bile sayang ade , b menangis kalau sayang pergi sekolah sebab b takut sayang tinggalkan b , b sedih kalau sayang sibuk . Sayang tak sanggup hidup tanpe b , sayang nak b . Sayang nak jumpe b sekejap pon xpe . B, nanti bile sayang habis belajar , sayang nak pergi jumpe b . Sayang nak b jemput sayang .


Nanti kite bahagia same2 , nanti sayang nak jage b , sayang dah tak nak kehilangan b , b datang jemput sayang . Senyuman sayang hilang bersame pemergian b . B pulang ke pangkuan sayang dengan membawa beribu senyuman . Nape b sanggup buat sayang macam nie ?


Kenape permintaan b terlalu besar ? Kenape b nak orang lain jage sayang ? Nape b nak sepupu b jadikan sayang gifie die ? Sayang tak nak jadi gifie die , sayang tak nak curang dengan b . Sayang takut bile b bangun nanti b mintak putus sebab sayang curang .


B , b hepi tak dekat sane ? Mesti b dapat jumpe mum b . B dapat jumpe arwah hafez , b jangan lupe sayang tau , jangan tinggal sayang sorang2 lagi . B tunggu sayang . Nanti sayang akan ikut b secepat mungkin . sayang nak jumpe b . b tunggu sayang tau . tunggu sekejap . nanti sayang ikut b .


Ya allah , aku tak sanggup hidup tanpa die , kau berikan kekuatan dalam diri aku ya allah . Kenape dugaan yang kau berikan padaku terlalu besar? terlalu berat untuk aku teruskan liku2 kehidupan yang penuh duri yang allah . Aku takut tanpe die , selama nie aku boleh kuat sebab die bagi aku sokongan . Aku kuat sebab aku tahu die sentiase jadi milik aku . Tapi sekarang .. Kalau aku ade masalah , mesti aku cerite dekat die ya allah . Tapi sekarang pada siape aku nak cerite ? Daripade aku teruskan kehidupan , kau ambil lah nyawaku ya allah . Kau ambil nyawa ku .

No comments:

Post a Comment