Aku Takut Tanpa Dia


Korang yang nak tak nak bace baik tekan pangkah dekat atas . Aku tak nak korang fedup pulak nak kene bace luahan aku yang terabur bur nie . Aku tension gile . Aku stress . Aku tak tahu nak cerite dekat sape . Memang banyak akibat akan berlaku couple dengan boifie aku . Tapi aku nak boifie aku bahagia .


Ye aku tahu boifie aku sakit . Sakit jantung . Tapi jangan la hina die . Die pon ade perasaan . Die pon manusia biase . Aku tahu die tak nak sakit . Tapi dah nasib die . Allah dah bagi dugaan macam tuh dekat die . Die redha die sakit . Die redha mum die meninggal .


Tapi kenape korang tak puas hati dengan die ? Die ade kacau periuk nasi keluarge kau ? Sekurangnya die solat tak tinggal . Tapi kau ? Ape dose boifie aku dekat korang ? Sebab dad boifie aku orang berada ? Orang YB ? Korang tak perlu pandang semue tuh .


*Papa.. Mama sayangkan papa ketat2.. Mama tak nak berpisah sekejap pon dengan papa . Mama nak jaga papa sampai akhir hayat papa . Mama tak nak papa pergi dekat orang lain . Mama tak nak orang pukul papa . Mama tau papa sakit , tapi tak perlu sampai sanggup kene pukul sebab mama . Mama dah terlalu sayangkan papa . Mama tak sampai hati tengok papa kene pukul , kene hina . Papa.. Mama janji tak kan tinggalkan papa . Dokte cakap papa punye jantung dah terok . Papa boleh kene serangan bahaya yang boleh papa jadi hijau then meninggal . Hanya Allah yang tahu betapa sedihnya . Papa tak boleh mati . Lau papa mati maknenye papa tak sayangkan mama lagi .*


Aku tak kuat . Nape Allah bagi dugaan semue ni dekat aku dengan die . Die pesan kalau jadi pape kat die sekalipon tolong jangan keluarkan air mata . Semalam die kene serangan 3 kali . Die memang lemah gile semalam . Die tak kuat . Die cakap die akan kuat kalau aku ade disampingnya .


Aku dah merayu kat die jangan balik kl . Jangan buat kerje berat . Tapi die balik jugak . Die takut dad die pukul lagi terok . 


*Uncle tak kesian dekat die ke uncle ? Die anak uncle . Pewaris keluarge . Nape uncle layan die macam binatang ? Binatang pon sayangkan anak die . Padahal anak uncle bijak . Dapat result SPM 13A . Uncle tak bangge dengan die ? Uncle die tak nak sakit . Uncle die tak nak nyusahkan uncle . Nape uncle buat die macam hamba ? Die berhak dapat kasih sayang . Cuba uncle yang sakit berada kat tempat die .*





SAYANGKU . AKU MINTA MAAF JIKA MEMBUATMU TERGURIS .

No comments:

Post a Comment