Happy Family :p


Sudah 4 hari kami kumpulan... Kumpulan ape erk ? Adushh ! Tak tahu pulak . Alaaa . Member2 aku yang bernama Elysya , Nazira , Atikah , Uzma , Wan dan Ain . Aku tak tunjuk lagi gambar dorang . Malas la nak tunjuk takut blog mucux aku kene virus . Wakaka !


Nanti2 laa aku tunjuk gambar dieorang .. Aku memang ler macam nie. Sebelum bukak blOg idea bertimbun2 sampai melepah2.. Bile dah bukak new post idea terus berlari.. Adush ! Mok aku dah membebel dah.. Ade aku kesah die nak membebel sampai xde air liur pon aku tak kesah.. Aku punye telinge kebal..


Macam nie ceritanya.. Ade laa sowang hamba Allah ni .. SS gile!! (syok sendiri).. Die bagi panggilan tuk orang mummy , mama , papa , daddy ,bla2.. Tapi panggilan die baby... Eiiuuww !! Baby or babi ? Aku pon tak sure .. Yang paling penting aku dengan boifie aku tak boleh orang kacau !


Sape kacau makan kasut saiz 1.. Bukan aku punye kasut ! Kasut member aku . Kaki kecik.. Mulut pot pet pot pet pot pet .. 1 new message.. Aku baru jer nak tulis panjang lebar.. Tapi dah dapat mesej.. So.. Lain kali no !!

No comments:

Post a Comment