Tengok Kambing , Ingat Boifie



Hari Jumaat 13 April 2012 , boifie aku turun Kuantan nak jenguk aku . Hari jumaat tuh ribut , kilat . Pergghh ! Seme ade la beb . Boifie aku cakap dekat gambang banyak pokok tumbang . Boifie aku dah laa rabun . Terlupe pulak bawak spec dengan ubat . Naseb baik fon die bawak .


Aku tak berani keluar sebab hujan , kilat ribut berbagai . Sekali aku kene panah petir naye jer . Malam tuh aku buat laa homework sambil teman die sampai . Dalam pukul 2 pagi die sampai . Aku pon tertido laa . Bangun pagi boifie aku tolong kejutkan . Dengan rase malas nak bangun terpakse laa aku celik mate aku .


Tak perlu la story ape yang terjadi aku dengan die . Hari Sabtu malam , boifie aku pergi pantai . Pukul 11 lebih . Die ajak aku , tapi aku malas nak keluar . Die cakap die nak pergi berenang malam2 bute sebab frust aku tak nak keluar .


Huih ! Macam2 punye pakwe . Macam nie sbetul2 nye . Hari sabtu dalam pukul 8 lebih , lepas isyak . Ade laa kambing duk mencari kambing lain . Kambing betine dengan jantan . Die angkat kambing tuh lepas atas motor dengan die . Die cium kambing tuh . Kambing jilat pipi die .


Gile kot . Boleh pulak die rapat dengan kambing . Die letak kambing tuh dekat tepi . Tapi kambing tuh lompat pergi dekat tengah . Kene bird2 die . Sakit woo . Aku text laa dengan member die . Member die cakap kambing tuh geng boifie aku , bab tuh die faham .


Ape2 jer laa aidil eiyh . Boifie aku nak bawak balik kambing tuh ke kl . Die mintak izin dekat aku , ingat aku nie tauke kambing ke ? Lain laa member aku , tauke babi . Tapi die tak bawak balik pon , die lepaskan dekat area masjid .


Untung laa kau kambing . Kene cium macam tuh jer dengan orang ensem . Ade pakcik dekat area rumah aku cakap die orang bukan islam . Ye laa . Badan , muke , tangan seme putih melepak . Bile kene panas terus jadi merah2 . Kesian2 .

1 comment:

  1. hahaha...kelakarlah kisah pakwe sis dgn kambing tu... comeylah pulak sbb pakwe sis kwn dgn kambing.. kambing tu pun tergoda dgn boyfie sis..ahakx XP

    ReplyDelete