Aku Sokong 100%


Betul jugak orang cakap jangan terlalu menunggu seseorang akibatnya kita akan menderita . Tapi ade sesetengah pulak cakap kalau memang dah jodoh tak kemana . Kalau kita sayangkan seseorang tetapi seseorang sudah curang , tak setia dengan kita.. Tak perlu untuk kita menunggu die lagi .


Aku sendiri pernah alami . Pada zaman dahulu kala , aku sayang gile kat mamat ni . Tup2 die curang dengan aku . Aku dah tau die player . Tapi dulu aku termka dengan kata2 dia. Kononnya die tuh setia . Mati-matian aku percayakan die . Pada suatu hari rahsia die terbongkar .


Daripada situ aku tahu yang die curang dengan aku . Susah gile siot nak lupakan die . Tahun ni die mintak couple . Die cakap nak setie . Tak nak curang . Boleh die salahkan aku sebab kiteorang putus . Abis nak aku buad macam mane ? Berkepit 24 jam? Tak payah nak salahkan orang kalau diri sendiri memang player



Tapi sejak kehadiran boifie dalam hidup aku . Aku sudah dapat melupakan die sedikit demi sedikit . Aku memang setuju dengan status mamat ni . Lepas aku bace status die aku mule belajar timbul rasa benci dalam diri untuk budak tuh .

No comments:

Post a Comment