Tengok orang kecik , perangai serupe anak HARAM


Aku punye hati tengah meluap2 panas dengan sorang betine murah . Bagi badan dekat jantan macam tuh jer ! Memang aku serabut gile la weiyh dengan cikgu tuh . Serabut sangat2 . Aku lebih suke cikgu tahun lepas walaupon die suke membebel .


Rekod ponteng kelas 2 Arif bersih gile siot . Name atas sekali Syarfa , kedue Farah . Sial tak weiyh ?! Aku bersih kelas sampai tak de 1 sampah pon . Penat woo cuci 1 kelas . 1 kelas ! Aku korek seme sampah bawah meje . sampai 1 meje jumpe 1 wasiat .


Dah susun semue meje kiteorang rest sekejap . Pastu teringat ade kunci kereta cikgu atikah dengan aku . Aku ajak dorang cari cikgu atikah . Dah r tangan aku luke kene paku tadi . Dah ! Aku malas marah2 . Dah la boifie aku pergi langkawi . 


Pundek ! Kau dengar sini ! Esok kalau aku masuk kelas ade sampah . Aku akan kutuk budak pagi . Aku tahu , kemarahan aku tak kan reda selagi tak story dekat boifie aku . Kalau dalam kelas ade sampah jugak . Aku tak kan menyapu lagi !


Tapi kan .. lepas aku fikir2 .. Kalau aku pindah dekat terengganu mesti best.. Ramai sedare mare .. Boleh laa aku mintak pendapat boifie aku dulu . Kalau die bagi pindah , aku akan ponteng kelas then pindah sekolah sepupu aku . Tak yah laa ngadap anak haram tuh !


*kalau pendek buat care pendek ! Aku hormat kau lagi sebab kau cikgu aku . Ikut suke hati aku laa mulut aku nak menjawab . Kalau aku tak jawab kau cakap takut la ape la . Pundek sungguh !

No comments:

Post a Comment