Sorry Geng


Hari nie memang aku plan nak pergi pantai pon dengan kawan2.. Aku nak pergi dengan Uzma , Nazira dan Atikah . Beb ! Aku memang dah ready gile nak pergi . Sorry tunggu aku lame . Aku bukannya tak nak pergi . Dalam perjalanan ade orang gila .


Cuba bayangkan tengah2 dah nak masuk pergi jumpa member.. Ade budak datang serang . Sakit gila siot . Pedih . Disebabkan aku malas nak cerita bende betul dekat dorang waktu tuh . Aku terpaksa kelentong beli abc , kene tahan polis .


Tahu je la perangai dieorang . Soalan berdas2 bagi dekat aku . Dah la homework tak siap lagi . Pagi esok kene siapkan homework then pergi sekolah . Kalau tak pergi lagi bertong2 soalan . Aku malas nak story bende betul kat dieorang . Takut dorang tak percaya .


Disebabkan hanya tak dapat seorang lelaki sanggup buat gini . Perit weiyh . Kejadian yang paling aku tak boleh lupakan .Tapi aku nak lupakan dari ingatan . Boifie aku maseh terlantar dekat wad . Papa .. Mama sayangkan papa sangat2.. Papa jangan maty.. :'(

No comments:

Post a Comment