Gaduh Dengan Buruan Polis


Korang pernah bergaduh dengan buruan polis ? Die nie memang banyak kes dah dengan polis . Kes bunuh , gaduh , dadah . Banyak lagi tapi aku tak ingat dah . Memang agak berisiko kalau kite berurusan dengan orang penjenayah . Tapi kite kene susun strategi untuk selamatkan diri .


Kalau tak susun strategi , mungkin kau jugak jadi salah satu mangse . Die cakap dah lali sangat dengan jail . Ibarat rumah kedua . Keluar masuk keluar masuk keluar . Polis pun dah muak tengok muke die . Kot laa . Baru2 nie die buat kes ape ntah .


Sejak bile aku rapat dengan buruan polis nih ? Pelik bin ajaib . Nampak je polis buat roadblock , cepat2 pakai tali kaki . Tak pernah nak pikir risiko agak nye . Ape yang aku dapat kalau aku baik dengan orang buruan polis ? Dapat dadah ? Takpe , terima kaseh :)


First sekali aku gaduh dengan die , pergghhh ! takut gile . Maklum laa . Dorang ade barang-barang . Aku hanye sehelai due pinggang . Bile-bile mase je boleh tikam . Gedebuukkk ! Bile dah lame gaduh , aku sendiri rase bosan nak gaduh dengan die .


Kesimpulannya , walau ape sekalipon , kite harus ade matlamat untuk menjalani kehidupan seharian . Ada faham ? Sebelum terlupe . Semek2 , aku tukar number baru dah . :)

No comments:

Post a Comment