Wad Kecemasan


Sepatutnye 18 May 2012 , Amer perlu x-ray . Tapi mungkin akan ditangguhkan sebab sekarang die tengah terlantar dalam wad kecemasan . Sejujurnye , aku tak ingat nak tulis pasal ape.. Haduii .. Tak ingat nak salin atas kertas dulu.. Dah ngadap bende alah nih terus hilang ingatan ..


Semalam Amer duk kasi aku ayat jiwang leleh suruh aku leleh . Tapi aku tak leleh pon . Kalau B aku yang kasik ayat uh baru la leleh abes . Dokte cakap kalau keadaan die dah makin elok hari sabtu dah boleh balik . Tapi sekarang dah masuk wad kecemasan , jawabnye tambah 1 minggu lagi laa .


Semalam aku dengan die duk cakap pasal cita2.. Aku jadi dokte, die jadi arkitek .. Die cakap boleh la aku cek die..  Tapi bukan cekout.. Aku cakap balik kat die.. Tak nak cek.. Nak kickout terus.. Aku malas nak tulis panjang..

Aku nak pergi sharp pensel warne aku.. Hari nih exam seni.. Aku buat pembalut hadiah positif negatif.. Senang.. Aku ken tangan kayu..

No comments:

Post a Comment