.....Searching...


Menatang hape yang aku tengah searching tuh ? Aku tengah cari ilham untuk blog aku , blog ely , blog tikah , blog nazera , blog dongha-he . Mule2 mesti aku kene cari untuk belog aku.. Ye laa.. Kenangan tetap terpahat di dalam jiwa.. 


Hari nih exam agame dengan kemahiran hidup.. Aku ambik ekonomi rumah tangge.. So.,. Makcik2 sekian.. Boleh laa ambik aku sebagai calon menantu yang terbaik wookk ! Aku nak ke terime ? Mestilah aku TAK terime.. Aku tunggu ameerul aku jer..


Entry kali nih dah macam yang member aku punye.. Tajuk merapu2 bagai ikan kerapu.. Tapi kat dalam banyak isi yang merepek.. Aiyakk ! Aku tak ingat nak tulis ape gare2 balas mesej nazera.. Bikin malang saja maa !


Sebab tuh la orang cakap.. Kalau buat kerje.. Buat satu per satu.. Nanti tak la serabut.. Lewat doh ! gi sekolah dulu.. Aku nak pakse nih.. Doakan aku.. Terime kasih daun mentadak !

1 comment: