Pengakuan Dia


Sebenarnye pasal nih dah lame.. Tapi baru ade mood balik nak tulis.. Ala2 cerite lapuk gitu laa.. Lepas boifie aku meninggal aku jadi tak berape minat main facebook.. Blog maseh minat.. Cerite nih pasal kawan aku same umur dengan aku.. Senang citer die nih rakan blogger aku..


Hari tuh aku dah tak berape ingat kiteorang duk komen pasal ape.. Tapi nasib baik aku sempat ambik gambar dulu.. Hehehe.. Kite kene bijak merancang dan bijak bertindak.. Entry kali nih tak de ape2 sangat.. Entry kali nih aku tulis pasal atikah.. Lain kali pasal Ely pulak.. Jage kau ely.. Aku kutuk puas2..


Sebenarnye.. Tikah nih tak de laa buruk mane.. Comel pon boleh laa.. Tapi mybe die ter'over' gedik.. Kalau die kurengkan sikit gedik.. Mybe shaffiq pon boleh sangkut dekat kau la beb ! Kalau time bercakap make sure berhemah sikit.. Cewwahh ! Cakap kat orang aku pon ntah pape cakap..


No comments:

Post a Comment