Jangan Baca !


Aku ade seorang boifie , aku cume sayangkan die . Aku tak nak dan aku tak berani nak cintakan die . Semalam die masuk hospital sebab kepale terlanggar menatang ape ntah . Pastu dorang terus bawak pergi hospital . Pastu kene tahan 1 minggu . 


Dapat pulak dokter yang agak blue dan masih belum kawen . Dokter tuh terletak tangan atas bird boifie aku . Pastu dokter tuh cakap bird boifie aku mantap . Tengok orang la pandai jage bird2 . Aku rase dokter tuh bukan terletak . Tapi sengaje meletak .


Sepatutnye dokter masuk ke bilik pesakit tanye keadaan.. Dah rase oke ke belum , dah makan ubat ke .. Tapi dokter nih pelik sikit .. Die tanye boifie aku pernah keluar air mani tak.. keluar banyak ke sikit.. selalu tegang ke tak..


Aku pon menakut-nakutkan boifie aku.. Aku suruh die tido.. Kalau tak tido nanti dokter masuk suntik gune jarum paling besar.. Dokter letak ubat lebih dos.. Aku cakap lagi.. Nanti dokter perhatikan die tidor..Pastu dokter tak dapat tahan nafsu.. Aku cakap lagi.. Bangun pagi esok tengok 1 katil ade 2 orang..


Pastu aku cakap lagi.. Aku nak pergi sekolah daa..

*RINDU MUHD AMEERUL DENEYAL

No comments:

Post a Comment