Money 2 !



Hari ni 1 March ! So korang tau ape akan berlaku ? Aku kene tugas blok makmal komputer.. Macam la aku tugas sangat.. Awal bulan macam biase laa.. Mase harus ditepati.. Right ? Aku dapat duet belanje laa.. Aku dapat secare bulanan.. Maklumlaa.. Nak belajar berdikari. Aceceh... Bile poket kering aku pon mintak ngan mak bapak..



Agak2 korang aku tengah wat pe ? Aku tengah menghidu ! hidu gam? Bukan hidu gam.. hidu duet.. Bukan singgit singgit singgit.. Tapi 50 hinggit.. Gi sekolah nanty tak boleh bawak duet lagi.. Nanti mek ely suruh aku belanje..  xmo2.. belanje diri sendiri da cukup..



Post kali ni aku tak nak tulis panjang2.. Beberape rangkap sudah memadai.. semalam boifie aku mengalami bende yang menyakitkan.. Urrgghhh !! Tak sanggup aku.. Post yang laen kali la aku tulis.. aku maseh dalam keadaan malas..

No comments:

Post a Comment