Takut Plus++





Hari nie aku ambik mase 2 jam bace blog para blogger yang kiut miut.. Aku mengeje sampai perlukan 2 jam ? Bukan aku bace satu entry memerlukan 2 jam.. Tetapi lebih 15 blog aku bace.. Aku bace entry yang best2 jer.. 


Yes ! Aku tau aku dah lame tak post pasal boifie aku.. Aku dah dapat mesej dari beberape orang budak yang selalu yang tau pasal aku ngan boifie aku.. Oke.. Aku tak kesah.. Asal korang bace blog aku.. Hoho.. Aku dapat top up free dari 2 orang budak.. Budak lelaki nie.. Nak cakap istimewa tak jugak laa...



Budak2 nie share kat aku.. Bulan ni aku pokai sikit.. Tapi aku tak mintak pon.. Orang nak bagi kite terime.. Rezeki jangan ditolak.. Betul tak ? Budak A suruh aku hari - hari update pasal boifie aku.. Aduhh... Malu laa ~~ Hehehe.. Godiks ! Ade bende nie aku memang nak tulis lame dah.. Tapi mase jer tak mengizinkan.. 



2 minggu lagi aku nak exam. Boifie aku suruh jawab betul2.. Die bagi petue untuk aku.. Untuk sementare aku kene tinggalkan blog dan facebook.. Sementare jer.. Atas permintaan boifie aku.. Boifie aku tau.. Aku akan lalai nanti.. Itu laa gunenye boifie aku.. Hehehe..


Aku takut nak exam jer.. Yang tu sebenanye.. K laa.. Aku nak gi manjer2... Bye2

No comments:

Post a Comment