Dush ! B !!!!



Malam sabtu Boifie aku xcdent . Melayang die . Hahaha . Tak de laa.. Tak sampai melayang pon . Waktu die lari dari hospital die tak tengok kiri kanan . Dah name pon lari dari hospital.. Tibe - tibe ade kerete langgar die. Depan mate woo !! Bukan mate aku , depan mate adik die..



Darah tersembur dari mulut die . Adik die ade video die xcdent . Adik die sent kat aku . Dekat dada die ade kace . Dokte nak buang tapi kace dah hancus jadi kecik2.. Sukar r keje dokte nak wat keje uh . Naseb baik waktu tu dokte , jururawat ngan pak uda follow dari belakang..




Dokte cakap nak sambung besi.. Aku tak ingat dokte nak sambung kat mane.. Hahaha . Gifie yang terox.. Semalam ade betine mane pon aku tak sure melawat boifie aku.. Panas beb panas !! Betine tuh boleh mengaku yang dieorang couple dah 3 bulan.. Aku couple 4 bulan lebih tak selok cam die pon..



Aku malas nak citer ape yang betine tuh buat.. Panas weiyh..Hati ku berapi.. Huh !! Lagipon boifie aku lari dari hospital sebab aku gadoh ngan die.. Hehehe .. Setiap hubungan mesti ade gaduh , gembira , sedih.. Kan3??!! Sekarang aku tengah tunggu boifie aku sedar sebelum aku gi sekolah..



Aku dapat kontek ngan boifie aku pon atas pertolongan adik die.. Adik die tak gi sekolah ari ni.. Die balik KL esok pukul 3 petang.. Aku baru duk manje2 ngan boifie aku.. Dokte pulak datang ganggu . Haduuiii.. Dokte ni pantang tengok orang bergumbira.. Sekeh pale baru tau ..



No comments:

Post a Comment