Cool la beb !



Waduh2 !! Kamu ni gimana sih?! Baru gue sentap sikit udah takut.. (indon sesat).. Halus2.. Tuh pon nak takut.. Kiteorang just cakap jer baru.. Belom buat agi.. Betul tak ? Tak kan laa sampai nak jadikan abu.. Nanti korang nak belaja gune ape ? Tahun depan nak PMR..



Walaupon aku ni jenis pedendam.. Aku masih ade fikiran yang waras.. Kalau aku bakar buku kau sampai jadi abu pastu kau gagal lam exam.. Malu doe !! Bukan ka jer yang malu.. 1 kelas malu beb.. Disebabkan aku tak nak kelas pon malu aku tak bakar buku kome semue..



Korang di kire beruntung tau kalau tak disebabkan boifie aku.. Aku dah lame bakar buku tuh.. Tapi sebab aku ngah hapy ngan boifie aku.. Kalau aku tak hepy ngan die.. Dengan kau2 aku bakar.. FAHAM INTAN PAYUNG?!

2 comments:

  1. sye tahu spew ????
    selok jap...hehe,yew larh awk....
    sye an jenis yg mnje

    ReplyDelete
  2. hahaha.. manjer xbertmpat.. sebaid pkwe awk than prgai awk.. Lau pakwe sy kne pnampar sebijik .

    ReplyDelete