Naseb baik tak kene kat tutttt



Hahaha . Terase bagai mimpi pulak . Why ?  Semalam kat sekolah.. Memang laa kat sekolah , aku manyak cite tentang sekolah woo.. Semalam member aku berkelakuan agak lucah.. Hahaha.. Lucah sangat ? Aku pon x tau.. Dieorang main pukul buntut..



Tak silap aku ain yang mulekan dulu.. Lantak die laa nak pukul pon.. Aku tak de mood waktu tu.. Mase belajar semalam.. Mase cikgu wardin tak belajar sebab hias kelas.. Aku lebih suke cikgu Atikah bab2 menghiaskan kelas.. Kalau cikgu Saripah.. Hampehh !!


Aku ngan beberape orang member aku pergi koprasi.. Tak silap aku , ely , atikah , ain ngan nazeera.. Tinggal dua orang dalam kelas.. Uzma dengan Wan memang tak suke berjalan sangat.. Senang citer boleh dikatakan berat buntut..



Ely memang tak pandai wat keje jahat.. Hari tu die pergi tanye musuh sape tukarkan buku kiteorang.. Yang kedua pasal minyak angin.. Orang lain tak de pon perasan.. Die duk tergedek2 pergi dekat ayu tanye 'nape amin tak duk diam? Nampak sangat laa korang cam tau bende2.. (lupekan ~~)




Aku dengan ely pergi koprasi 3 kali dalam 1 waktu.. 3 in 1.. Sebelum pergi koprasi.. Kiteorang main tarik bulu.. Sakit woo ! Tapi aku tak main pon..Nie hah dah nak sampai dekat part tuh.. Nak sampai dah ni.. Jap2.. Sikit jer lagi.. Tunggu - tunggu ..



Taraaa !! Hahaha..Ely nak pukul buntut aku.. Tapi aku boleh dengar niat die.. Wah ! Untung aku dapat dengar.. Hahaha.. Die cakap kuat sangat.. Aku punye kaki pon bertindak dengan cepat dan tepat.. Tepat laa sangat.. Die punye paha kaki sebelah kanan kulit siyek.. Senang citer tertanggal kulit..



Pedih... Yang aku tak leh bla die ngintai kaki die dalam kelas.. tapi tak nampak sebab gelap..Aku dengan muke tak bersalah mengejek die.. Kan aku dah cakap.. Aku kawan yang jahat.. so ? Ade aku kesah ?

1 comment: