Takziah Awak!



Korang - korang ade penyakit tak ? Korang nak penyakit tak ? Korang perasan tak sesetengah couple ni die berlakon sakit.. Sebab ape ?! Sebab nak ambil simpati.. Korang tak caye ?! Baik korang caye.. Aku tau laa sebab aku dah terlalu masak ngan kejadian macam ni.. Sebelum couple sihat siap leh joget lagi. Tapi waktu couple sakit situ sakit sini..



Member aku.. Name die azwana.. Die punye boifie yang cakap ade kanser otak .. Boifie die memang nak meraih simpati tahap badak terkentut.. Bile aku tanye.. Die cakap saje nak tipu.. HUH!! Ape kes nak tipu pasal penyakit ?? Korang rase logik tak ?Lau betul nak tipu sekali pun.. Tak yah laa kanser otak.. Tak de penyakit lain ? HIV?



Nasib baik aku tak couple ngan mamat ni!! Lau tak mesti aku pun kene tipu.. Fakhrul.. Sekarang nana dah rase kecewe tahap ular terberak dah.. Aku cadangkan untuk kau pujuk balik die.. Tak patut betul laa mamat nie...

No comments:

Post a Comment