Patutlah Tinggi , Ada Care Upenye !



Yang nih berkaitan dengan boifie aku.. Result SPM hanye beberape hari je lagi.. Wahh!! Dop sabor nak tau result boifie aku.. Geng boifie aku seme dah debo nak tunggu result.. Tapi die selambe badok je tak takut , tak cuak , tak debo.. Berjiwa kental..


Hari khamis hari tuh boifie aku datang pahang.. Selok kejap.. Die yang drive kete.. Mase uh aku mase tegang dengan telo.. Aku pon cerita semuenye dekat boifie aku.. Aku tak tahu pulak boifie aku ade kawan die dekat balai polis.. Balai polis sebelah sekolah je..


Boifie aku tunjukkan gambo aku dekat 2 anggota polis tuh.. Die suruh polis2 tu jage aku.. Sape2 laki yang datang dekat aku memang nahas la.. Asal aku dah story kat sini? hadui mak aii !! Story ni tak boleh panjang2.. Tak bes..



Sambung balik pasal Patutlah Tinggi , Ada Care Upenye! sebenarnye aku nak memerli boifie aku.. Ye laa.. 2 kali boifie aku langgar tiang.. First waktu die berhenti solat subuh.. Naseb baik member ngan adik die tak nampak.. Member die tengah hisap rokok manakala adik die maseh tidur dalam kereta.. Die pon pergi solat.. Boifie aku ade adik angkat!! Tak suke !



Mase die nak keluar dari surau.. Die hisap rokok.. Macam tak kenal boifie aku.. lau hisap rokok 2 kotak boleh abis dalam 1 mase.. Tengah syok hisap rokok die cek tepon anta mesej kat aku suruh bangun solat.. Ambik mase jugak laa aku nak bangun.. Syok2 tulis mesej dye pon kecepek !! Langgar tiang sampai terjatuh..


Dengan cepat2 die bangun takut orang nampak.. Naseb baik tak ramai orang mase tuh.. Lepas aku solat , aku pon berbaring.. Sambil mesej dengan boifie aku.. Aku rase boifie aku patut tambah lagi satu tangan.. Mane tak nyer.. Satu tangan nak pegang tepon mesej dengan gifie.. Satu tangan nak drive.. Satu lagi nak hisap rokok..



Dieorang pergi gambang water park.. Sampai jer kat gambang boifie aku suruh belake orang turun.. Die nak pergi kat rumah aku.. Berbunga2 hatiku ! Wale2.. Aku nak pendekkan cerita.. Tak mo laa citer mase aku dengan die.. Second die langgar tiang jugak.. Tiang lampu.. Yang first tiang elektrik.. 



Tengah syok2 mesej dengan aku.. Aku pon tak tahu macam mane die boleh tekan minyak jer tapi tak kawal ape2.. Memang la.. Die balik malam tuh jugak. Balik sorg2.. Bumper kereta die masuk kat dalam.. serpihan cermin kene kat dade die bab tak pakai baju.. Eeii !! Tak malu !! 


Sudah2! Aku nak sambung bace novel ngan letak tali kasut.. Luv u shayangs !!

No comments:

Post a Comment