Hospital Mental Jadi Pilihan Hidupku


Ya Allah ! Malas nye aku time cuti nie . Memang kenyataan la aku malas . Seperti biase budak - budak asrama yang selok dapat balik rumah.. Tapi aku tak tinggal kat asrama.. Tak teringin aku . Berbalik kepada tajuk aku.. Pandai bace tak ? Alhamdulillah ! Pandai bace..



Patutnye semalam boifie aku kene tunang. Tak tau story lagi? BACA SINI! Hoi ! Gile weiyh ! Result SPM tak keluar lagi kod . Aku dapat korek sikit jer nape daddy die suruh kahwin.. Daddy die cakap nak die rase susah senang hidup rumah tangge. 



Sekarang remaja zaman moden . Bukan zaman purba . Ikut cakap parent kahwin bile , dengan sape kene kahwin. Right ? Disebabkan boifie aku terlalu cintakan aku , sayangkan aku.. Die sanggup kene bahang dengan daddy dye.. You know bahang? Pukul la maksudnye.. Haduii.. Susah orang bajet bandar gini.. 


Biar mok bapok mu laher kat kampong.. Aisyemen !! Bajet bandar dek pong ! Aduii !! Dah pukul 4.. Citer aku da stat ! Boifie aku tengah tidur.. Lene die tidur.. Pukul 6 aku kene kejutkan die.. Tugas macam surirumah.. Cakap nak jadi wife yang bagus..



#Bile aku ade mase.. Aku update lagi.. Tak mo rindu2 ya..

No comments:

Post a Comment