Study Day !




Time nak perikse mesti aku dapat dugaan.. Aku perlu tempuh cubaan itu dengan hati yang sabar.. Aceceh!! Ayat tak boleh bla.. Time aku nak perikse tu laa kakak aku ambil game baru2.. Aduhh ! Aku pon kene main gak. Mane leh terlepas. Nanti level die lagi tinggi dari aku..



Aku sekarang tengah gile main game ranch rush..Study? Ntah laa.. Aku pon tak tahu mase bile aku nak study.. Padahal aku esok dah exam..Biar kan jer.. baru exam awal tahun.. Hahaha ! Aku nak tulis cerite pasal Muhd Ameerul Deneyal.. Tapi aku masih tak de mase.. Wah ! sibuk betul aku.. 24 jam masih tak cukup..



Aku ade hari ni je lagi untuk bukak buku.. Aku ni jenis lain.. Lau study kene dengar lagu.. Tak leh serabut2.. Hahaha.. Aku kan dak baik.. Korang ingat kalau main facebook ngan tulis blog tak boleh nak study? Boleh laa.. Kalau tak ingat pape nak tulis.. Boleh wat latihan sekejap.. Kan?!

No comments:

Post a Comment