Moga Ditempatkan Di Sisi Allah


Semalam boifie aku telah kehilangan someone.. Someone yang die sayang.. Die kehilangan mum.. Mum boifie aku meninggal kat airport.. Tak de mak mentue la aku macam ni.. Nasib baik masih ade bapak.. Tengah hari ni mum die dikebumikan..


Boifie aku memang agak terkejut.. Padahal die baru jer nak tunjuk result cemerlang die.. Boifie aku nak mum die masak untuk die.. Tapi tak kesampaian.. Meninggal bab jangkitan kuman kot.. Biase laa. Kuman pon dah makin merebak-rebak..


Walaupun pangkat kite besar sekalipon.. Akhernya masuk ke tanah juga.. Walaupon pangkat isteri YB masuk ke liang lahat jugak.. Boifie aku menangis semalam.. Waaaa!! So sad :'( Aku tengah syok2 tidur boifie aku ngadu..


Boifie aku tak dapat trime hakikat.. Sian adik die.. Same umur dengan aku.. Tapi dah jadi anak yatim.. Ayah boifie aku pengsan sebab terkejut.. Tak sangke betul.. Ape2 pon auntie.. Moga ditempatkan ditempat orang yang beriman.. Amin..

No comments:

Post a Comment