Terpaksa Bertunang



Nie cubaan kedue terbesar untuk aku dengan boifie aku.. Mane tak besar , ayah die suruh die tunang ngan anak pekerja ayah die . Sebab ape aku pon tak tahu . Ayah die tak nak bagi tahu . Aku dengar citer yang perempuan tu tak de dare.. Maksudnye , dia nak masukkan sesuatu dalam bende die . 


Aku dapat agak perempuan tuh mengandung ! Banyak sebab aku syak die mengandung . Ayah die suruh kawen secare mendadak . Mungken ayah si perempuan tahu rahsie ayah boifie aku . Ayah boifie aku takut rahsie tuh tersebar . 


Tapi yang jadi pelik sekarang , ayah die suruh bertunang je . Tapi tak perlu nikah . Esok tarikh die tunang ! Dulu aku perlu berdepan dengan pakcik boifie aku . Menyamar jadi wife die . Tapi sekarang ayah die sendiri . Aku kureng berani ngan ayah die .


Lagi pon die jadi terpaksa bertunang sebab tak nak kecewakan mak die . Mak die tengah sakit . Asal tak mampos je ? Hahaha ! Kejam-2!! Tak cium bau syurga nanti . Adoii.. bile la aku nak tulis pasal aku texting ngan pak sedare die ? Huih ! -,-

No comments:

Post a Comment