Semue Disebabkan Mina !



Mina adalah satu-satunya adik angkat boifie aku.. Tahun nie die PMR . Die anak tunggal . Hishh ! Macam tak de orang lain nak ambik jadi abang angkat . Sial punye betine ! Memang dari awal-awal aku tak setuju boifie aku terime die jadi adik angkat.. Aku pon tak tahu nape.. Tapi aku rase memang aku tak suke die..



Bila boifie aku sebut je name MINA aku terus melenting.. Aku marah-marah boifie aku.. Dengan rase tak bersalah die boleh menangkan Mina ! Same je due ekor tuh ! Perangai macam taik ! Tahu laa Mina kesanyangan kau tak de adk-beradik.. Jangan laa over sangat..



Yang jadi aku bengang semalam.. Dalam pukul 11 lebih Mina mintak die teman pergi kedai sakit perut nak beli kotex.. Alasan je betine uh ! Siap mintak izin dari aku lagi nak pergi kedai.. Time adik kandung ajak die pergi kedai nak beli kotex.. Die tak ikut malah die marah adik die.. Die cakap 'tuala dalam almari tak cukup lagi ke?!' Adik die manje sikit.. Padahal adik die ajak pergi waktu petang..



Sejak Mina ade dalam hidup boifie aku.. Aku rase jadi meluat dengan die.. Dulu aku sayang sekarang aku meluat ! Boifie aku kene langgar lari disebabkan MINA ! Aku pon tak sure name betul die.. Mina ke Mani.. Aku pon keliru kadang2..



Kalau tak de adik beradik.. Wat care ta de ! Tak boleh ambil kakak angkat ? Memang galok gelenya gatal budak tuh ! Saje je nak ambik abang angkat.. Tengok r mirul.. Nanti datang pahang aku tak kan layan selagi kau maseh care Mina !



Sekarang aku tengah fikirkan care nak hapuskan mina dari hidup mirul.. Tapi macam mane erk ? Aku kene pergi tempat yang tenang tuk berfikir.. Betul cakap kucing aku stress.. Memang aku stress pon.. Banyak bende yang aku kene pikir..



Alasan boifie aku die nak teman Mina sebab sian kat Mina.. Sekarang banyak kes culik.. Tengok r kau ! Lau aku kene culik baru puas hidup kau.. Kalau aku kene bunuh baru kau puas ! Kalau aku kene culik sekalipon air mate coklat keluar sekalipon.. Dah terlambat..



Memang betul cakap kucing.. Telo yang buat aku stress.. Memang betul pon.. Tapi aku malas laa nak tunjuk muke stress.. Aku nak ngajuk ngan boifie aku malam ni.. Bia die padan muke ! 


No comments:

Post a Comment