Tahu pon Nak Post !



Stress sunggoh aku.. Stress tahap kaki kulit cabut.. Kawan2 aku nih baru pandai nak post dekat blog.. Setereh sunggoh ! 2 ekoq tuh dah update.. Tapi yang sekoq lagi tuh memang malah tahik kepuk nak post.. Harap aku nih rajin sikit post.. Alelelee..


Agak2 kan..  Bile lah erk blog aku nak masuk antare Top10 blogger.. Hehehe.. Perasan tahik kude.. Follower baru sejemput.. Kalau tak dapat masuk top10 masuk majalah remaja pon aku dah bersyukur.. Alelelee~~~


Akhirnya aku dah buat lisan.. Amin.. Dapat 25 per 30.. Oke lettew.. Tak de laa teruk sangat.. Waktu budak dalam kelas aku tinggal sejemput.. Aku, Uzma dengan Wan duk bercerite pasal sake bla2.. Uzma tukang pencerita.. 


Aku tukang banyok tanye.. Esok last math.. Malah eh belajo.. Tapi aku budork sollehh !

No comments:

Post a Comment