Mimpi Sir Choi



Semalam aku mimpi agak lawak jugak laa sikit.. Macam mane ntah boleh ade sir choi botak tuh.. Haiyaa.. Bikin penat sajaa.. Watak utama dalam mimpi tuh aku dengan ely.. Pastu ade la bantuan budak-budak yang berbaju ketat dan bertudung pendek.. Yang paling penting stoking warne warni..


Dalam kawasan sekolah.. Tibe2 sir choi sedang mengamuk.. Die pakai baju kemeje warne ape ntah.. Pastu pakai skirt pendek yang ert.. Sape masuk ert die tau.. Corak kain tuh macam kain baju kurung Kedah.. Dekat tangan sir Choi ade gunting besar warne oren..


Dengan skirt pendek uh jelas laa nampak die punye bulu kaki panjang.. Geli geleman aku tengok... Mase tuh aku dengan Ely pakai tudung pendek.. Ely pakai stoking warne warni.. Mase tuh..nampak sir Choi tarik tudung pempuan mane ntah pastu die gunting hujung tudung.. Aku pon tak tau ape motif die..


Disebabkan nampak sir Choi Dah berapi-api. Aku dengan Ely pon pergi berlari2 menyelamatkan diri.. Sampai la dekat tempat cikgu parking kereta.. Tapi yang pelik nye.. Aku rase kerete kat sekolah kerete murah2 jer.. Tapi semalam kerete bagai nak rak..


Alamakk !!! Aku tak ingat mimpi tuh.. Sekarang aku tengah kacau sorang betine miang.. Nanti aku story.. Papai..

No comments:

Post a Comment