Rindu Suami Aku


Aku rindu sangat2 dekat arwah Muhd Ameerul Deneyal.. Jujur aku cakap.. Aku tak pernah lupakan die walaupun 1 saat.. Aku sangat2 merindui diri die.. Hari nih aku nak tulis pasal suami aku.. Aku nak post then nak die bace.. Aku nak die tahu isi hati aku sekarang..


B.. Sayang rindukan b sangat2.. Walaupun b tak sempat sambut birthday sayang.. Walaupun kite tak sempat nak raye same2 dekat kampung sayang.. Tapi sayang bertuah sangat dapat kenal dengan b.. B bawak sinar dalam hidup sayang..


B.. Sekarang ameer dah cintakan sayang... Tapi sayang tak boleh untuk cintakan die.. Sebab sayang tak nak cintakan orang lain selain b.. Sayang cuma nak b dalam hidup sayang.. Sayang masih tak boleh terime jantan lain dalam hidup sayang.. Nampak sangat b memang mencuri hati sayang 100%..


Sayang tahu sebenarnye amer sedih sebab die tahu sayang hanye cintakan b.. Tapi die dah terlanjur cintakan sayang.. Sayang nak setie dengan seseorang tuh sampai akhir hayat seseorang tuh.. Sayang tahu kalau sayang curang.. Mesti b kecewa dengan sayang..


Sayang nak pergi sekolah.. B kene tenang tau dekat sana.. Sebenarnye sayang tak tahu ape tanggapan kawan2 sayang terhadap b sebab b meninggal.. Mane tahu kot2 dorang cakap pilih sangat pakwe sakit kan dah meninggal.. Sayang sayangkan b sangat2..

No comments:

Post a Comment