Padan Muke Kau


Sejujur jujur jujur jujurnya aku dah lame sangat tak menaip dan tak update post baru - baru.. Aku tak de mood nak tulis.. Walaupun idea banyak mencurah2.. Aku tetap M.A.L.A.S! Kalau dah tetap malas buat ape sekalipun tak kan menjadi..


Jadi.. Jika anak2 anda malas, jangan desak beliau untuk melakukan sesuatu kerje..Nanti kerje yang hampir dah nak siap akan jadi 1 kerje lain pulak.. Kenape ? Sebab bile buat kerje time kite tak suke.. Mesti kite buat kerje tuh ala kadar je.. 


Post kali nih tak de kene mengene dengan anak2 yang malas pon.. Macam nih sebenarnye.. Hari tuh aku ade gaduh dengan awang.. Kenal awang ? Alaa.. Yang dulu couple dengan Nur Syahindah tuh.. Dah kenal? Bagus la dah kenal..


Ade 1 hari tuh.. Aku gaduh dengan die.. Pasal ape ntah aku pon tak ingat.. Sekarang kalau die text aku.. Aku layan tak layan je die..Aku jadi gitu bukan sebab ape.. Sebab aku tak nak rapat sangat dah dengan die.. Aku tak nak arwah boifie aku sedih sebab aku rapat dengan lelaki..


Die kan  tak suke aku rapat ngan lelaki.. Ape yang aku perlu lakukan... Jangan rapat dengan lelaki.. Facebook dah bosan woo sekarang.. Tak minat dah eden.. Semenjak arwah boifie aku meninggal.. Aku dah semangat nak belajar...


Bukannye time die hidup aku tak semangat nak belajar.. Tapi sejak die cakap kalau aku berjaye die pon turut bahagie.. Aku nak die bahagie.. Aku sanggup lakukan ape je demi die.. Untuk die orang yang aku cinta.. Nanti.. Lepas aku dah abis study.. Aku dah berjaye jadi dokte pakar..


Aku akan pergi ke kubur arwah boifie aku dengan kubur arwah hafez.. Aku nak dorang tahu aku berjaye sebab aku gunakan dorang sebagai semangat aku..Aku akan mintak tolong nizam bawak aku pergi dekat kubur arwah hafez..

Al-Fatihah untuk boifie aku.. Semoga die tenang kat sana

No comments:

Post a Comment