Hutang Mereka



Wahh !! Aku amat teruja hari ini.. Selepas menghitung campur tolak darab bahagi.. Banyak jugak laa aku akan dapat untung dari dieorang.. Dieorang yang hutang aku.. Bukan aku hutang dieorang..Oke? Aku tak suke berhutang.. Aceceh.. 


Madi baru bayar 1 ringgit.. Bermakne ade lagi hutang die 9 ringgit.. Kalau aku dapat serentak duet dari dieorang.. Memang masyuukkk!! Kesalahan madi adelah.. Die salah masuk topup dekat orang lain.. Rugi woo 10 ringgit aku.. Jadi, aku suruh die bayar ansur2.. Susah nak tunggu die bawak 10 ringgit.. Jadi aku mintak secara ansur lebih elok..Tak gitu?


Nasrul pulak hutang dengan aku 5 ringgit.. Sebab mase tuh die perlukan duet nak bayar ape ntah.. Die baru bayar 5 ringgit kat aku.. Sebenarnye die hutang 10 ringgit.. Tapi die dah bayar 5 ringgit semalam... Jadi.. 2 hari lagi die bayar 5 ringgit lagi..


Ely pulak hutang aku RM 46.50.. Sebab mase tuh die ade problem dengan family die.. Jadi die bayar ansur2.. tadi die dah bayar 5 ringgit.. Bosan la pulak cakap pasal die.. nak kutuk tak baik nak mengate berdose..


Aku pun hutang lagi dengan sekolah.. Tak bayar 92 ringgit.. Aku malas nak bawak duet banyak2.. Nanti hilang..

No comments:

Post a Comment