Tak kan bawak lagi !!


16 / 1 / 2012 - Isnin

Pada tarikh tuh.. Kali terakhir aku akan bawak telekung ke sekolah ! Pada hari itu jugak laa pertama kali aku bawak telekung ke sekolah..


Ni laa telekung.. Tak pon kaen sembahyang..

Semalam cikgu aku adekan solat hajat..  Cepat - cepat cakap sape tak pandai macam mane nak solat hajat.. 2 rakaat jer.. Tak banyak pon.. Semalam waktu solat.. Aku ngan b n baby aku.. Aku pelik laa dorang nie.. Bukan selalu pon ade solat hajat.. Budak tak berape baik perangai pon bawak telekung.. Nie budak bajet best..



Dorang yang tak bawak pon buat alasan period.. Tak leh solat.. Harap - harap orang yang cakap 'period' uh dye period memanjang.. Sampai mampus.. Aminnnnn.... Dah siap solat.. Cikgu duk pot pet pot pet pot pet.. Cikgu bagi ceramah pasal ape pon aku tak tau.. Cam ne aku nak taw.. aku duk pot pet pot pet kat belakang.. Lantak aku laa!! Asal aku bahgie.! 



Lepas abis dengar ceramah.. Member aku letak kiteorang punye telekung dalam almari..Waktu asar aku ngan member nak gi ambik telekung.. Tengok - tengok dah xde telekung . Bangsat mane gune pon aku tak taw.. Memang MMF r dye uh.. STOP !! Tak nak dah mencarut..


Nanti aku letak gambar .. Wa mau chow dlu



No comments:

Post a Comment