Diri Aku !

Assalamualaikum  ^-^
Seperti azam aku semalam.. Akan update blog musyuk hari-hari lau ade waktu.. 
Sekarang aku dah ade waktu.. Maklum laa..
Cuti sekolah lagi..
Heeeheheeehee =D


Dekat setiap post aku mengenalkan diri aku sebagai 'aku'.. Tapio disebabkan dah masuk tahun baru.. Tak nak laa gune bahase kasar.. Sebab semalam hubby aku dah sound.. Hahaha ! Aku perkenalkan sebagai 'Sha'.. Okey.. Sekarang sha panas.. Take a minute.. (on the way nak sejukkan badan).. Huh !! Panas panas..


Umo?? Tahun depan forteen.. Oppss !! Silap-silap.. Tahun nie forteen tahun depan amek PMR.. Cepat tol mase berlalu.. Tup tap tup tap.. Esk 2/1/2012.. 3 bulan couple ngan AMEERUL ! So... ta ra tau mau tuliss apa....


Lagi pon my hubby suwoh orang panggil sha.. Sebab kiteorang gabung mane.. jadi AMEERSHA.. Luv u laa shayunkk !! MMUUUUAAAXXX :-*

No comments:

Post a Comment