Anugerah

Hey hey hey ! 

Sape suke tengok tv ? Kompem laa ramai suke tengok tv.. Tak kire peringkat usia.. Kebanyakkan ramai orang tengok citer indon.. Citer indon kebanyakkan mengisahkan tentang nak rebut harte , cinta (i like).. Okey oke.. Korang tengok tak citer anugerah? Anugerah yang kat tv9 pukul 5.35 tuh.. Lepas citer upin ipin tuh..


Semalam hari selasa.. Hari nie hari rabu.. Lepas nie gi sekolah.. Sebelom gi sekolah aku nak conteng kat blog bushuk nie.. Semalam waktu aku tengok citer anugerah.. Aku da siap bawak earphone , handphone , bantal ngan bantal golek.. Aku dah ready seme tuh.. Sebab ayah aku ade kat umah.. Dye memang anti citer indon.. Dye kuo bilik duk membebel pasal citer uh.. Aku pon pasang lagu kuat-kuat sampai pecah gegendang telinge..



Aku tengok tv sambil denga lagu sambil maen mesej ngan adik ipar.. Bhahahak ! Adik b aku panggil aku kakak ipar.. Sabo jer laa


No comments:

Post a Comment