Shoping Time


Pagi tadi aku kene pergi sekolah.. Rajin tak?? Memanng laa rajin.. First month lagi.. Tengok laa 2 3 bulan nanti.. Batang hidung aku kat sekolah pon susah nak cari..


Bangun pagi tadi pukul 6 pagi.. Aku tengok jam henfon pukul 6 pagi.. Malas lagi nak mandi.. Mesej dulu laa ngan hubby aku.. Mesej punye mesej .. Sampai aku tertidur balik..Pukul 6.30 pagi mum aku kejut suwuh bangun mandi..


Dalam keadaan mamai aku perikse henfon.. Mane tau aku tak reply mesej hubby aku lagi.. Tengok-tengok tak de mesej.. Sokey.. Dye ngah siap - siap nak gi keje laa tuh.. Maklum laa.. Keje ngan bapak sendiri.. Senang sikit..Bukan senang sikit dah.. Senang banyak..


Aku pergi sekolah pukul 7.30 pagi.. Aku cakap kat member aku nak pergi pukul 7.15 pagi.. Hahaha.. Lantak  laa.. Alasan jalan jem.. Aku pon gi laa berkumpul kat member - member aku.. Lepas kumpul uh.. Kiteorang pon bergalok sambil bergelak tawa ..

Lepas habis aktiviti kat sekolah aku pon balik ngan member.. Saje nak menggatal kaki jalan kaki.. Nak exercise.. Kuatkan stamina.. Hewhewhew ..Kaki aku dah sakit berjalan.. Sokey.. Dalam kepale hotak aku ngah berangan sampai jer kat umah teroz tido.. Rehatkan kaki.. Sampai jer kat umah mum aku duk cakap - cakap..


Mum aku suruh siap - siap nak gi shoping.. Aku pon ape lagi.. teroz pergi mandi.. Peluh - peluh dah.. Tak kan nak gi shoping dalam keadaan masham..Gi shoping kene pakai cantik2..Jangan terlalu over pulak.. Lau terlebih over lelaki lagi tak pandang..


Banyak jugak barang yang aku beli.. Balik teros tidor.. Letih kot.. Nak tido !!

No comments:

Post a Comment