Berpisah sudah~~

Namenye SITI SALBIAH BINTI AZIZI.. Dulu waktu sekolah rendah rumah die betul - betul depan sekolah.. Untung laa weiyh.. Boleh gi lambat boleh balik awal.. Suke suke suke.. Umur die same ngan aku.. 14 tahun.. Aku ade gambar die waktu darjah 5 tak silap aku.. Ntah laa.. Aku pon kompius.. Bab kalau darjah 6 aku jarang gile gi sekolah.. Gi waktu exam jer.. Budak hebat beb.. Dulu waktu sekolah agame kene solat asar kat sekolah.. Dah name sekolah agame.. Tapi aku tak gi solat pon.. Aku maen henfon, maen cam budak-budak.. Sengaje ingin menunjukkan belang.. Ade sekali uh member aku kene cek ngan cikgu period or tak.. Die cakap cikgu uh miang berbulu - bulu .. Tak leh ase diri sendiri punyer.. Waktu cikgu cakap nak cek.. Aku ngan member - member masuk tandas pakai pek.. huh.. ape kejadah betol laa.. 



No comments:

Post a Comment