SekOlah Semulaaaa


Hari nie hari SELASA.
Esok hari RABU..
Semalam hari ISNIN..


Dalam seminggu ade 7 hari..
Dalam sehari ade 24 jam..
1 jam 60 minit..

Dari tadi cakap bende nie.. Ape mOtif nye??
Lantak aku laa.. Aku punyer bloG.. Aku nak tulis pape pon hak aku..
Kao bace cukup.. xyah nak mengade2 nak kritik..


Aku cuti 7 hari..
Isnin,Selasa,Rabu,Khamis,Jumaat,Isnin,Selasa.

Bukan aku cuti sOrang.. Aku cuti ngan member aku..
Kiteorang bab cuti nombor 1.


Aku bukak facebOok aku.. Then nak hilangkn sumbax..
Aku chat ngn member..

Good betol member aku.. Dye tny aku..
then.. dye jgak yang jawab..
Disebabkn aku kesian tengOk dye rndu kat aku bab 7 hari xjumpe..
Aku akan pergi sekolah esk..

TengOk la dulu.. aku ni cakap jer..
Then xpergi jugak,.


tapi.. aku gi kOt esk..
Ye!! aku pergi.. Lau aku rajin..

Bye !! tidO lagi bagushh

No comments:

Post a Comment