Insaf ~~~

Assalamualaikum . Wah ! baik giler aku beri salam .
TengOk la plak tajuk tuh .
Aku sekarang nak MENGHAFAL .
HAFAL AYAT AL-QURAN .


Hafal sebab cikgu suruh . Dah lame cikgu suruh hafal .
Kat sekolah tadi baru aku duk sbuk nak menghafal .
Hahahaha . Penipu penipu.
Aku tak hafal pOn . Aku just berlakOn hafal .



Mybe ustazah bengang bab kiteorg tak menghafal..
Just budak2 baik jer menghafal..
Ustazah tak kasik duduk der !!
Ade mamat uh dduk.. pastu ustzh cakp pe pon aku xsure.
bab aku tunjuk rajin nak wat keje .


Padahal aku duk cOnteng buku .
Hahahaha .
Aku LANGSUNG xdew mOod nak hafal .
Ayat uh pendek jewp .
Tapi agax sukar .



Aku cakap jer lebih nak hafal . 
Hari SELASA mggu DEPAN ustazah nak seme bleh hafal. 
Pergghhh !! Gempak !! aku langsung tak hafal .


No comments:

Post a Comment