Ade Orang taKe Care Kite !!

Waaahh !! Terharunye kite .. 
Aok take care kat kite.. Aok tkut lau jadi pape kat kite...
Aok jgan isau larh.. Kire leyh jge diri kite sndri..
Aok uh kne rehat byk2 .. Isap rokok jew tau.. 




Smalam.. Ada mamat langsi nie anta mcj kat sy..
Dye anta.. Sy x eply pOn..
Sy cOpy ayat dye anta mcj kt sy..
Skit pOn xubah..
Mcj yg dye anta..



SaYanG
Sayang muaaaaak
Jum r maen 1hr 3kli jum dah tgang ni
Jum r maen plahan je msuk 
Ak sewa burit ka dgan buah ka ka hsap pele ak 
Jum r pele ak dah Tegang ti ak jilat burik ka ka hsap pele ak buah ka ak nk jlat dgan susu



Lepas tu.. BF sy anta mcj kt mamat langsi uh .

BAI LU JGN GNGGU GF GUA LU INGT LU SIAPA!!LUGNGGU GF GUA AG GUA CRI LU SMPAI DPT!LU INGT BAI!!


Selepas beberapa minit.. Mamat langsi anta mcj kt sy.. Sebab dye xbrni ngn  BF sy.. hOho..
BF sy pOn duk brSmS ngan MaMat Langsi uh.. 
Dalam setengah jam uh.. BF sy da setelkan mamat uh..
Mamat uh xbrani nak anta mcj kt sy..
Bab dah kne ugut..


Hahaha.. sy xtaw la mcm mne dye kne ugut..
Lau sy taw cam ne dye kne ugut.. Sy tlis erk..



 Waktu petang semalam.. Member ade datang kat umah..
Dye uh bleh than la prgainyer.. 
Sy pOn sngaje tnjuk gamba BF sy kt dye..

antare prbualan sy dan dye.. 

ARTIS INDoN ERK??

HAH??!! No LA.. BF AKU.. HOHOH


Dengan pantasnye member aku rampas HenfOn dari aku..
Mybe nak teliti gamba uh btol2..


Smartnyer !! Ace bagi name fb dye..

Gelenya teh.. Kekgi aq bagi.. Lau aku bg skrang bkn mu igt..


Then.. Kiteorang pOn borak2.. Duk cakap sal orang tuh orang nih..
Hoho.. duK kat umah bOsan,.. Bab uh kiteoRg duk cakap2..
Alang2 bleh knekan adik dye.. hahaha



Aku tulis nie pOn bukan sebab pe.. Aku ngah tggu adik dye blik sklh..
Dye duk lyan fb.. Aku lyan bLog yg aneh nie..


Jujur aku cakap.. dye mmg  smart . 


SAYASAYANGBIYSAYA . :D

No comments:

Post a Comment