Gila Doh Die Lening

Nampaknye Norelysya , Nurul Atikah Syahidah dan Nur Nazeera Asyikin tengah mood berblogging . Aku nih malas dah nak care dekat blog . Tapi disebabkan Elysya asyik cakap 'aku bukak blog shida dok abis-abis segmen' .. Ayang .. Macam mane tak abis-abis dengan segmen . Kite malas nak update blog dah sekarang . Bizi la yunk !


Memang aku akui awal-awal tahun dulu , tiap-tiap hari publish . Sekarang nak tekan blogger.com pon dah malas . Teruk kan ? Bukan dalam mood nak berblog . Harap awak-awak pembaca setia paham dengan keadaan saya . Oke Balqis ? Okee ,*good girl ! 


Kalau blogger nih , kena idea datang mencurah-curah . Then bahasa dan ayat yang digunakan hendaklah menarik tertarik kau memang the boom ! Stop ! Nanti aku bagi tips yang merapu pulak . Kan ? Amat teruk !  Kadang-kadang mase bukak blogger.com idea kononnye datang bergolek . Bila dah bukak 'post' satu habuk pon dah tak ingat . kan ?


Benci sungguh kalau jadi gitu . Blog aku pon aku dah tak tahu rupe macam mane . Aku malas lah nak tengok lagi . Aku post jer la dulu . Serabut dekpong semek Norelysya tuh . Nak sangat bace blog aku . Tahu doh aku tulis citer best-best . Malas bangge . *Muahahaha


Tahun depan dah jadi PMR candidates . hohoho ! tak sangke nak PMR dah aku nih . Tahun nih memang rase sekejap je . Awalnye cuti sekolah ! Aku nak pergi main lagi dengan dieorang . Kawan-kawan , tunggu tahun depan je laa erk . Ape-ape pon , jangan lupe study taw . Lebih elok start dari awal .
Banyak lagi aku nak tulis sebenarnye , tapi memandangkan aku nih dah malas . Lagi pon aku nak layan drama . Semalam aku dah terlepas drama tuh .. Tahun depan aku stay kelas amanah . Syukur Alhamdulillah . Aku memang tak nak naik kelas . Stay pon dah memadai . 

No comments:

Post a Comment