SunggOh Member !!

Hahahahak ! Amek kau ! Selalu kau ratu yang gelakkan member-member kau kalau dieorang terkene.. Sekali kau yang terkene.. Ceh ! Shial bai ! Aku tengah syok-syok dengar lagu jiwang.. Sebelum nie memang aku tak pernah ngan tak kan dengar lagu jiwang.. Time member-member aku dengar lagu jiwang aku cakap.. "kau nie.. suke sangat dengar lagu yang melayan perasaan.. Cube la denga lagu kpOp, english, yang rancak-rancak sikit.. Baru rOck !!'


Aku cakap berdose bab denga lagu cam tuh.. Nanti leh jadi stress bla bla bla bla.. Sekali dapat boyfriend jiwang karat !! Perghhh !! Dengan aku sekali tetibe jadi jiwang.. Hahahak ! Ni laa di namekan sehati sejiwe.. I lub u forever n ever !! Cakap sal dye aku mesej ngan dye ary nie beberape kerat jer.. Dye letih nak tido.. Duk kat wad kecemasan.. Korang-korang-korang tolong doakan kesihatan dye.. Amin ..


Sambung pade citer asal...


Aku ngah layan lagu jiwang.. Perghh !! Touching gile beb !! Arap tak nanges jer.. hahahak ! Aku ngah denga lagu ni.. Lagu yang keempat dalam music player aku.. Tepon aku yang satu tuh memang aku sengaje tak letak number.. Aku letak seme lagu jiwang-jiwang.. hehehe ! Amacam ?! Virus jiwang karat boifie aku dah merebak kat aku !! OMG!!


Aku layan punye layan punye layan.. Sekali lagu nie!! bunyi.. Oh.. Sim 2 aku dah berbunyi-bunyi.. Boifie aku dah tunggu aku eply !! Horreyy !!

muke aku before tgk text


Sekali aku tengOk mesej dari number boifie aku.. Tapi ady yang anta !! ERGGGHHH !!!

muke aku pas dpat text .


Ady memang nak kenekan aku.. Dah laa 1 hari suntuk tak masej ngan boifie.. Boifie lak ade kat hospital.. Dote suwuh bedah sebab dah terlalu berbahaye.. Tahap SEMBILAN beb !! Aku nie duk termenung jer laa !!


No comments:

Post a Comment