Pemalas !

Yuhuu ! Hahahak ! 
Rindu gile kat b aku.. 12jam tak kontek dye..
Dye ade kat hospital perlis.. Dye tak seda diri..
Dokter cakap dalam mase 24 jam dye tak sedar dye koma..
Lagi 2 jam lebih cukup 24 jam..


Aku tak nak dye koma.. Aku tak nak dye koma cam abang arif..
Da dekat seminggu abang arif koma..
Dokter cakap kalau 2 minggu dye koma.. Dye akan koma tuk selamanya...


Laen kali citer sal dyorang.. Korang tolong doakan supaye boifie sy tak koma..
Dah trauma ngan orang koma.. Tolong doakan dye sentiase sehat,, Amin =)


Pemalas? Serius !! Bukak sekolah minggu depan... Dah ready ??
Of coz....... NO !! Aq tak try pon agi baju sekolah.. ade aku kesah?
Sepanjang cuti sekolah.. Aku duk mesej with my hubby jer..
Ngan bace novel yang memang dah lame berhabuk sebab tak terusik..


Sikit jer novel aku.. Tak de mood nak bace.. Nie jer yang aku sempat bace














Mission Complete !

No comments:

Post a Comment