sukasukasaja


Haishh ... Hujung2 tahun mesti hujan.. 
Tengah aku syok2 main game the sims sOcial kt facebOok.. 
Mak aku cakap : Air lOngkaNg kat depan nOp pnOh
Well.. Tuk pengetahuan kOrang.. Aku lau maen game xbunyi suare..
Aku ckap..(lam hati jer) : Bia la air tuh.. Air pOn nak hidup..



Hari nie abang aku exam.. 
Baru kne rOmpak beb . abes duet dye ...
Sian.. Pi dye dah gi report.. gOod2..
Smlm si dia dah blik umah... yeay !!!



Smalam.. Bf aku yang aku tak aggap bf text aku..
Aku bukan nak sangat cOuple ngn mamat uh..
Dah laa dress up dy... HAMPEHH ! !


Aku buang seme kOntek kat telefOn..
Dah laa kedit maxis aku lOw.. Die lak anta mesej..
Huh !! serabut2... Aku jrang gne 6ber celcOm skrg..
Dye uh srebut jer.. KaO share tO4 bru aku eply mcj ka..
Oke?!! Good.. If ka xshare.. Jgan hrap aku nak blas..



Aku tengOk jer 6ber die troz aku delete..
Serabut !! ayt pOn cm sial..
Lau aku xeply dye ckp aku sOmbonK...
Sendri mau igt laaa...


Serabut la aku citer sal die.. Laen kali aku citer..
Xbez sal die..



Ari nie dax SPM blik lambat.. So.. sabO jer laa..
Baidewey... Aku rase kOrang xknal agi abg ngn si dia..
Laen kli la aku uplOad pic dyeorg..
Segan.. hahaha.. mizluckygedix da start...



okey.. aku rase nak gi studi tv lak.. Citer Cinta Fitri.. tV9...
Then citer siti kelembai.. then putri yang ditukar... then aku msok tido..

No comments:

Post a Comment