Semalam disebabkan last.. Aku pon tengOk jugak la bOla..
TengaH syOk2 tengOk.. Abang aku text kat aku..
Atooiiiyaaaiiiii.. Kacau daun tOl laa.. xleh tengok org sng..



Aku sengaje lambat bace text bab tengah syOk tengok bola..
Tetibe abang aku call.. Dye tny dah bce text bLom..
Aku cakap belOm.. Lepas abis bola baru bace..


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Harap maaf.. Di talian kami bertekak seketika...
Hahahaaha.


Aku pOn bace la text.. Terkejut tahap mOnkey..
hahaha.. xde la thap monkey..


Tak jadi aku tengOk bOla.. Aku tengOk fOn jer..
Abang aku cakap.. Die masok hOspital ..
Isyh2... Sebb die masok aku xleh gtaw...
Secret maa.. Blom tiba masa tuk aku bgtaw...



Lam pukul 12 mlm si dia keluO hspital..
Pdhal dokter xbagi.. Dye kne tahan kat wad..
Mybe dye lari dr hspital..
Dah la parent dye duk kat Mekkah..



Bulan 1 bru parent dye balik MALAYSIA.
Lambat lg kOd... Sekarang adik dye dah berubah...
Bagus la da berubah.. 
Berubah disbbkan... Nanti aku bgtaw.. Panjang sangat citer adx dy..



Lau aku dapat infO tengtang die.. Aku tulis..
Bab nak tggu infO dari abang aku dulu..


Kbai !!





No comments:

Post a Comment