cuakkksss

Hahahahaha !
Kesian lak aku tengOk abang angkat aku sOrang ni ..
Ye laa.. Mne tak kesian..
Minggu nie die exam final.. Sure final ?? Thinking~~~ DonnO laa..
Hahahaha .


Semalam.. After aku tengOk citer boboiboy..
Aku terus pi sOlat magrib.. Lepas aku sOlat..
Aku duk gOlek-gOlek ats ktil... BefOre aku gOlek.. Aku cek tPon dlu . kOt2 ad mcj .


Aku TERTIDUR bukan sengaje aku nak tidO ..
Aku bangun tiDur lam pkul 10 malam.. Aku tengOk tpOn ade 3 mcj dr abg..
Ade lg mcj dr org laen .. pi tak kan aku nak list kat sini..
Nanti tersasar dari tajuk aku..



Aku eply text die .. Die cakap die gadOh ngan bf aku..
Hahahah ! nOnsense !!

----------------------------------------------


Oke . Disebabkan aku dah tidur waktu tuh ..
Waktu orang tidur aku lak tak leh tidO..
Untuk hilangkan bOsan aku semalam..
Aku tengok citer Kuliah Cinta, Teksi ngan Hero Atuk..


Aku ingat nak tengOk Hero Atuk sampai abis ..
TengOk tv sambil ditemankan due orang terune..
Hahahah ! Sorang uh ngah keje.. Lepas amek Order ..
Sorang lg OTW nk blik umah kOl 2lbih..
Dah la SPM..


Langsung tak study.. Perghh !!
Lau dye llus semue mmg aku tabik la !!


Yang keje uh.. keje part time jer.. waktu malam..
bab waktu pagi dye ad klas..
Lam pukul  3lbih aku ckap kat abg aku yg aku nak tdO..



Abg aku baru jer abis keje .. Dye nak balik U ..
Die sempat aku nyakat aku befOre nak tidO..
Lepas jer aku bace text dye.. Aku trOz pejam mate..
Rapat2 !! Aku melekat kat dinding.. Xpndang dah ats bawah kiri kanan..


--------------------------------------------------------------------------------------



Pagi tadi lam pukul 7 lbih.. aku text abang aku..
Dye ePly text aku kOl 10 lbih..
Die ade exam kol 9..
Hahahaha !


Aku tak tau la die mndi x before gi exam uh..
Hahaha ! Aku tak tau kOl wape dye tdO..
Tapi memang dye cuakkss thap sial xd !!


Hahahaha !


haha ! abg ! dO the best !


Awak ! buat btOl2 .. heee .:)

No comments:

Post a Comment