Kenangan Lalu



Sebenarnya.. Cerita nih dah dekat setahun.. Tapi tuh laa.. Kecurangan tetap menyakitkan hati.. Setelah sekian lama mencuba dan terus mencuba untuk melupakan peristiwa ini.. Semakin sakit hati saat cuba untuk lupakan dia.. Dengan mudahnya dia menipu kita.. *sedih ngat rase* 


Hari ni.. 1 October 2013 saya membukakan kembali isu ini. Dah macam ahli politik dah aku rasa.. Setelah saya membelek-II folder yang hendak dibuang.. Tup tup.. Terjumpa lah saya satu gambar yang telah di screen capture oleh saya sendiri..


Itu lah bait-II mereka bermula untuk main kayu tiga.. Sebenarnya.. Yang menjadi dalang dalam kes ini adalah perempuan itu tersebut kerana tergedik-II..*menyampah gile lah aku dengan kau*




Semoga Allah membuka pintu hati engkau supaya tidak menjadi batu api lagi.. Amin...

No comments:

Post a Comment