Bertuahnya Badan ~



Hari ni baru habis jawab paper mathematics, bahasa melayu dengan science.. Watak utama dekat sini adalahh Mathematics!! Tak sia-sia aku duduk mengadap komputer cari soalan lepas-lepas... Bukak je paper tadi.. Perghhh!! Sebijik der! Dengan lafaz bismillah aku pun menjawab.. Ade dalam 2 soalan yang aku tak sure jawapan.. Tak ingat nak hafal jawapan siap2 semalam..


Science! Susah gila tahap tapir siot! Dah laa duduk depan sekali.. Toleh belakang memang tak laa.. Aku toleh je belakang ade laa mintak jawapan.. Tapi kalau jawab exam.. Aku tak pernah ade yang tinggal soalan.. Tak biase laa.. Rase macam tak lengkap hidup gitu.. Cewwaahh !! Walaupun aku tak tahu jawapan aku hentam pergi jee... Peduli pulak aku..


Tapi yang aku hairan.. Nape yang jenis menanya soalan tak pandai nak hentam eh ? Baik hentam dari menanye.. Kan2? Esok exam geografi dekat kemahiran hidup.. Harap soalan senang.. Amin~


No comments:

Post a Comment