Kahkahkahkah !


Ape2 pon hari nie aku nak mengepostkan ape yang terjadi dekat sekolah.. Terasa amat malas nak join segmen.. Letih laa asyik jOin.. Tukar citerase pulak.. Tak salah kan ? 2 3 hari aku nak cerite bende yang terjadi je.. Malas nak join bagai.. Nak bagi peluang untuk kakak aku naikkan follower..


Sebenarnye macam nih.. Minggu nih banyak sangat kejadian kelakar.. Semalam kawan aku jatuh kerusi.. Tapi tak jatuh sepenuhnye.. Die sandar dekat kawan die yang sorang lagi.. Kawan die tuh pulak alihkan badan.. 15 darjah die terpusing nak jatuh.. Budak laki pon tengok.. Kiteorang pon ape lagi.. Ketawe la beb !!


Hari nih punye setori pulak.. Aku tak ingat ape yang aku bisik dekat kawan aku sampai kene sawan.. Haduii.. Dalam makmal sains tadi pulak.. Aku dengan nazera siap nota awal.. Kiteorang pon pergi sibuk2 dekat cikgu.. Waktu kiteorang buat nota.. Ade la jin mate kucing duk cerite pasal korea bagai..


Disebabkan nak kenekan awok2 jin mate kucing.. Aku pon suruh la cikgu kutip buku dengan alasan lame doh tak anto.. Cikgu pon cakap la bla2 kutip buku sebab dah abis topic.. Budak jin mate kucing tuh dengar je cikgu cakap tak hantar kene merit.. Cepat2 bukak buku salin.. Sampai habis tulang2 otot die licin nak cepat.. Tok sey kene merit gitu..


Disebabkan banyak lagi mase dan aku dengan nazera amat kehausan.. Nazera pon pergi mintak izin dengan cikgu nak pergi koperasi.. Lepas kiteorang beli air.. Ade la nampak makcik tukang kebun dekat sekolah nak siram pokok bunge.. Terjenket2 die.. Mak cik pendek pokok tinggi..


Dalam perjalanan aku dengan nazera nak masuk ke kelas.. Nampak cikgu sarimah awang hitam pakai baju kurung pakai seluar track pakai selipar jepun.. Tak patut betul.. Cakap peraturan tak leh pakai baju yang berseluar dari rumah.. Tuh mak cik cleaner.. Tak nak merit ?

Ape lagi erk ? aku dah tak ingat laa..

No comments:

Post a Comment